ترک عادت موجب مرض است

Posted: May 31, 2011 in Uncategorized

یکم دارم رو خودم کار میکنم، توی یک ماه گذشته از دست دادن یه عزیز رو تجربه کردم، کسی که براش سیاه میپوشم و تا تجربه ش نکنی نمیتونی درکش کنی، همونطور که من فک میکردم میتونم درک کنم، ولی اشتبا میکردم 🙂 شاید بدتر ازین هم در انتظارم باشه، هرجور بخوای فکرشو بکنی همیشه یه چیزی اطرافت هست که بخواد تورو بگاد، یا داره میگاد، کلا بعضی از سیستمهای این دنیا آفریده شدن که این کارو بکنن، میبینی؟ همه چیزو پیچیده میکنم، مثل همیشه، از بچگی به این عادت داشتم، البته میگن ترک عادت موجب مرض است و ازین چرت و پرتا، حالا هرچی، ولی من فک میکنم اینکه آدم نتونه یه عادتو بذاره کنار از ناتوانیشه، برای تونستن هم باید بخوای، خواستن توانستن است، از معدود ضرب المثلایی که بهش اعتقاد دارم، همینطور که هنوزم که هنوزه هیچ فیلمی رو نمیتونم توی یه زمان کوتاه بیش از یه بار ببینم، یا یه آهنگ جدیدو اینقد گوش میدم که دیگه هیچوقت نمیتونم گوشش بدم

Leave a Reply

