سریال کره ایییییییییی

Posted: September 9, 2010 in Uncategorized

آخه یعنی چی؟

من نمیفهمم

چرا ایرانیا اینقد سریال کره ای دوس دارن؟
من خودمم ایرانیماااااااا سوء تفاهم نشه

ولی حسابمو از ایرانیا جدا میکنم

آخه یعنی چی؟
حاظرم روزی هزار بار بشینم و فیلم شوله رو ببینم ولی یه قسمت سریال کره ای نبینم

فارسی 1هم که زده رو دست همه شبکه ها

هر چی فک میکنم تو کتم نمیره

توی سایت فارسی 1 تموم سریال کره ای رتبه ی خوب میگیرن ولی سریالایی مث 24 و آشنایی با مادر باید پشت سر اونا قرار بگیرن

جدا ایرانیا چرا اینقد بد سلیقن؟

من نمیگم فارسی1 بده

من میگم اگه قراره وقت خودمونو تلف کنیم لااقل با سریالای وطنی تلف کنیم

نه با یه مشت سریال کره ای و کلمبیایی

حتی شبکه های عربی هم حاظر نیستن اینا رو پخش کنن

ما داریم کجا میریم؟؟؟؟؟

عربا باید بشینن پای MBC ACTION و سریالای روز آمریکا رو ببینن بعد ایرانیا میشینن پای فارسی 1 و سالوادور میبینن

واقعا خنده داره

اگه راس میگن و سریالاشون اینقد خوبه تا الان کجا بودن؟
حتی شبکه های در پیت خود کشور کره هم اینا رو نشون نمیدن

بخدا یه قسمت از این یکی از سریالا رو دیدم تا دو روزفقط میخندیدم

همه چیزشون پر از عیبه

اول از همه اینکه همش به فکر شکمشونن

آخه نویسنده هم اینقد شکموووووووووووو؟

بعدم که بازیگرا همش در حال خندن

یه دیالوگ میگن و بعدش نیم ساعت میخندن

سریال همش کشه

اگه هفته ایم یه قسمت ببینین هیچی رو از دست ندادین

امتحانش مجانیه

همین الان برید پای این شبکه و به این چیزایی که گفتم دقت کنین خودتون میفهمین

Leave a Reply

